Marketing Monday: rebranding
Stay in touch with us

Newsletter will update you on our events and news, and will be sent twice a month. By submitting the form you agree with personal data processing.

* indicates required

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Marketing Monday

Rebranding
04/11/2019   
organized by: 
Tuesday business network
capacity: 
100 osob
entry: 
850 Kč, členové Tuesday a Opera zdarma
Přemýšlíte o změně vizuální identity vaší značky nebo chcete být dobře připraveni, až ten správný čas nastane? Právě vám je určený program dalšího setkání Marketing Monday zaměřeného na rebranding.

Rebranding je takové zaklínadlo na skomírající značku. Za jeho kouzlem ale stojí pevně daná pravidla, která je nutné dodržet, pokud chcete se znovuzrozením značky uspět. A naši řečníci ta pravidla znají. Na posledním dílu MARKETING MONDAY v roce 2019 se podíváme na rebranding tak, abyste třeba už v příštím roce mohli sklízet jeho plody. Řekneme si, čím u změny designu a inovací začít, na co se zaměřit a přidáme taky pár case studies.

A na co se můžete těšit?

Grafický designér Lumír Kajnar představí kreativní stránku rebrandingu. Vysvětlí vám, jak důležitá je správná terminologie při zadávání zakázky, a ukáže, kam její nepochopení může vést.

Konkrétní příklady rebrandingu představí Vladimír Šmíro z agentury intoit a Jakub Michalovský z Acomware. Vladimír ukáže proměnu brandu Ženského fotbalu, Jakub se podělí o zkušenosti s rebrandingem papírnictví Pavlík, který získal i několik ocenění.

Právní aspekty vysvětlí na konkrétních příkladech advokátka Petra Stupková. Například co dělat, když konkurence má registrované ochranné známky s logem nápadně podobným vašemu nebo jak si poradit s vykutálenými spekulanty.

Těšíme se na Vás!

 

Schedule a tour

×

Call Bára at 776 730 035
or fill in your information and we’ll contact you

By submitting the form I agree with the processing of personal data
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
bird-powdery