Workshop #marketing | opero.cz
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Workshop #marketing

Jak přemýšlet nad marketingovou strategií na základě cílového publika?
14/04/2021   16:00 - 18:00
pořádá: 
DoToho! & Google
místo: 

DoToho!

lektor: 
Petra Krištof
kapacita: 
NAPLNĚNO
vstupné: 
zdarma
Naučte se logicky rozdělit cílové publikum a nastavit ty správné cíle!

Interaktivní workshop programu DoToho!, který Vám představí základní marketingovou strategii dle obchodního schématu STDC (See-Think-Do-Care). Princip STDC v sobě ukrývá vzbuzení zájmu, odpovědi na otázky, ulehčení nákupu a péči o zákazníka. Framework STDC v ČR představil Avinash Kaushik v roce 2017 na Marketingovém festivalu. Framework se rychle stal pomocníkem při tvorbě marketingové strategie pro mnohé agentury i jednotlivé firmy.

Během workshopu se naučíte:

  • logicky rozdělit cílové publikum
  • nastavit správné cíle
  • připravit správné kreativy a nastavit správný media mix

Workshopem vás provede lektorka Petra Krištof, která poslední dva roky pracovala v Googlu jako Industry manager a pomáhá největším e-commerce hráčům v ČR a SK s online marketingem, businessem a exportem.

Workshop je součástí programu DoToho!, za kterým stojí Opero společně s Pražským inovačním institutem a je určen pro majitele a vedoucí pracovníky malých a středních podniků.

normal
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Báře na 776 730 035
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
randomness
bird-powdery