Vše o reklamách na Instagramu a Facebooku
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Vše o reklamách na Instagramu a Facebooku

workshop
03/12/2018   16:00-20:00
místo: 

Opero, Salvátor

lektor: 
Aki Votrubová a Lukáš Dobrovolný
kapacita: 
15 osob
vstupné: 
3870 Kč
Instagram je nejrychleji rostoucí platforma ve světě sociálních sítí zaměřená na vizuální stránku, facebook je zase ve střední evropě nejrozšířenější platformou, se kterou má zkušenost mnoho marketérů. Ukážeme Vám, jak sociální sítě využívat efektivně a jak pracovat s různými reklamními formáty a zaměřit je na cílové zákazníky.

Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Facebook naopak mnoho marketérů využilo a má s ním zkušenost. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují. 

ČÁST I: obsahová

V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.

  • vizuální podoba reklamy
  • soutěže
  • feed
  • nábor followers před Instagram reklamy
  • další kreativní formáty (carousel, gif apod.)
  • storytelling
  • soutěže
  • Stories

ČÁST II: praktická

V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.

  • aktuální čísla
  • reklamní formáty a jejich využití
  • nastavení reklam
  • výběr cílových skupin
  • založení Business Manageru
  • Facebook Ads Managermanažer
  • praktický workshop vymýšlení vlastní mediální strategie
  • vyhodnocení

Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.

Pro členy Opera více informací na recepci.

Těšíme se na Vás!

 

 

goout
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Radce na 777 544 344
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
      object(stdClass)#239 (47) {
  ["vid"]=>
  string(4) "2420"
  ["uid"]=>
  string(3) "163"
  ["title"]=>
  string(43) "Vše o reklamách na Instagramu a Facebooku"
  ["log"]=>
  string(0) ""
  ["status"]=>
  string(1) "1"
  ["comment"]=>
  string(1) "0"
  ["promote"]=>
  string(1) "0"
  ["sticky"]=>
  string(1) "0"
  ["ds_switch"]=>
  string(0) ""
  ["nid"]=>
  string(3) "556"
  ["type"]=>
  string(4) "blog"
  ["language"]=>
  string(2) "cs"
  ["created"]=>
  string(10) "1542205685"
  ["changed"]=>
  string(10) "1542382615"
  ["tnid"]=>
  string(1) "0"
  ["translate"]=>
  string(1) "0"
  ["revision_timestamp"]=>
  string(10) "1542382615"
  ["revision_uid"]=>
  string(3) "163"
  ["body"]=>
  array(1) {
    ["und"]=>
    array(1) {
      [0]=>
      array(5) {
        ["value"]=>
        string(4963) "

Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Facebook naopak mnoho marketérů využilo a má s ním zkušenost. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují. 

ČÁST I: obsahová

V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.

ČÁST II: praktická

V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.

Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.

Pro členy Opera více informací na recepci.

Těšíme se na Vás!

 

 

" ["summary"]=> string(0) "" ["format"]=> string(9) "full_html" ["safe_value"]=> string(4889) "

Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Facebook naopak mnoho marketérů využilo a má s ním zkušenost. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují. 

ČÁST I: obsahová

V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.

ČÁST II: praktická

V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.

Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.

Pro členy Opera více informací na recepci.

Těšíme se na Vás!

 

 

" ["safe_summary"]=> string(0) "" } } } ["field_teaser"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(5) { ["value"]=> string(376) "Instagram je nejrychleji rostoucí platforma ve světě sociálních sítí zaměřená na vizuální stránku, facebook je zase ve střední evropě nejrozšířenější platformou, se kterou má zkušenost mnoho marketérů. Ukážeme Vám, jak sociální sítě využívat efektivně a jak pracovat s různými reklamními formáty a zaměřit je na cílové zákazníky." ["summary"]=> string(0) "" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(376) "Instagram je nejrychleji rostoucí platforma ve světě sociálních sítí zaměřená na vizuální stránku, facebook je zase ve střední evropě nejrozšířenější platformou, se kterou má zkušenost mnoho marketérů. Ukážeme Vám, jak sociální sítě využívat efektivně a jak pracovat s různými reklamními formáty a zaměřit je na cílové zákazníky." ["safe_summary"]=> string(0) "" } } } ["field_image"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(13) { ["fid"]=> string(4) "4216" ["uid"]=> string(3) "163" ["filename"]=> string(19) "otevrene_atrium.jpg" ["uri"]=> string(36) "public://blog/otevrene_atrium_42.jpg" ["filemime"]=> string(10) "image/jpeg" ["filesize"]=> string(7) "3522015" ["status"]=> string(1) "1" ["timestamp"]=> string(10) "1542205685" ["rdf_mapping"]=> array(0) { } ["alt"]=> string(0) "" ["title"]=> string(0) "" ["width"]=> string(4) "2532" ["height"]=> string(4) "1688" } } } ["field_date"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "2018-12-03 16:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Prague" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Prague" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_place"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(16) "Opero, Salvátor" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(16) "Opero, Salvátor" } } } ["field_cover_image"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(13) { ["fid"]=> string(4) "4215" ["uid"]=> string(3) "163" ["filename"]=> string(23) "4sp9hw1g7xe-finalek.jpg" ["uri"]=> string(45) "public://blog/cover/4sp9hw1g7xe-finalek_0.jpg" ["filemime"]=> string(10) "image/jpeg" ["filesize"]=> string(5) "77435" ["status"]=> string(1) "1" ["timestamp"]=> string(10) "1542205685" ["rdf_mapping"]=> array(0) { } ["alt"]=> string(35) "Aki Votrubová, Tomáš Dobrovolný" ["title"]=> string(43) "Vše o reklamách na Instagramu a Facebooku" ["width"]=> string(3) "700" ["height"]=> string(3) "525" } } } ["field_entry"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "3870 Kč" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "3870 Kč" } } } ["field_time_hour_minute"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(11) "16:00-20:00" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(11) "16:00-20:00" } } } ["field_gallery"]=> array(0) { } ["field_capacity"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(7) "15 osob" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(7) "15 osob" } } } ["field_webform_type"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(7) "interni" } } } ["field_extern_webform_type_link"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(86) "https://goout.net/cs/jine-akce/vse-o-reklamach-na-instagramu-a-facebooku/mnssd/+pmgbl/" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(86) "https://goout.net/cs/jine-akce/vse-o-reklamach-na-instagramu-a-facebooku/mnssd/+pmgbl/" } } } ["field_lector"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(36) "Aki Votrubová a Lukáš Dobrovolný" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(36) "Aki Votrubová a Lukáš Dobrovolný" } } } ["field_consultation"]=> array(0) { } ["field_sub_title"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "workshop" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "workshop" } } } ["field_goout"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "1" } } } ["field_video_intern"]=> array(0) { } ["field_multi_day_event"]=> array(0) { } ["field_add_photoalbum"]=> array(0) { } ["metatags"]=> array(1) { ["cs"]=> array(6) { ["title"]=> array(1) { ["value"]=> string(43) "Vše o reklamách na Instagramu a Facebooku" } ["description"]=> array(1) { ["value"]=> string(112) "Workshop o reklamách, kampaních a marketingu na dvou největších sociálních sítích v business hub Opero." } ["abstract"]=> array(1) { ["value"]=> string(112) "Workshop o reklamách, kampaních a marketingu na dvou největších sociálních sítích v business hub Opero." } ["keywords"]=> array(1) { ["value"]=> string(123) "workshop, instagram, facebook, marketing, reklama, social media, business, podnikání, coworking, networking, Opero, Praha" } ["robots"]=> array(1) { ["value"]=> array(10) { ["index"]=> string(5) "index" ["follow"]=> string(6) "follow" ["noindex"]=> int(0) ["nofollow"]=> int(0) ["noarchive"]=> int(0) ["nosnippet"]=> int(0) ["noodp"]=> int(0) ["noydir"]=> int(0) ["noimageindex"]=> int(0) ["notranslate"]=> int(0) } } ["news_keywords"]=> array(1) { ["value"]=> string(123) "workshop, instagram, facebook, marketing, reklama, social media, business, podnikání, coworking, networking, Opero, Praha" } } } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["translations"]=> object(stdClass)#259 (2) { ["original"]=> NULL ["data"]=> array(0) { } } ["name"]=> string(10) "Adam Karel" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(171) "a:5:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";}" ["entity_translation_handler_id"]=> string(22) "node-blog-eid-556-2420" ["entity_view_prepared"]=> bool(true) ["empty_fields_processed"]=> bool(true) } 1
randomness
bird-powdery