Opero, Salvátor
Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Facebook naopak mnoho marketérů využilo a má s ním zkušenost. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují.
ČÁST I: obsahová
V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.
ČÁST II: praktická
V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.
Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.
Pro členy Opera více informací na recepci.
Těšíme se na Vás!