Sociální sítě jsou důležitou součástí dnešního marketingu. Je mnoho způsobů, jak s nimi
pracovat. Některé jsou však efektivnější než jiné. Tento workshop je pro menší značky a
freelancery, kteří si uvědomují smysl a přínos sociálních sítí pro jejich byznys. Všechno si
ukážeme na jednoduchých příkladech a v druhé polovině workshopu společně
připravíme komunikační strategii pro malou českou firmu.
Co se naučíte:
• V čem se jednotlivé sociální sítě liší
• Jak přemýšlet nad tvorbou digitálního obsahu
• Jaké jsou hlavní principy komunikace na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a
dalších platformách
• Jak vytvářet digitální obsah
• Jak obsah plánovat a zajistit jeho dlouhodobou konzistenci
• Jak budovat komunitu a poté ji využít pro obchodní účely
• Proč je tolik důležitá interakce a zapojení uživatelů — a jak ho dosáhnout
• Jak kombinovat sociální média s jinými marketingovými a obchodními kanály
Časový rozvrh:
• První část 9:00 - 10:15
• Přestávka na kávu
• Druhá část 10:30 - 12:00