Od situační improvizace po inovativní firemní kulturu | opero.cz
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Od situační improvizace po inovativní firemní kulturu

06/12/2022   16:30-18:00
pořádá: 
DoToho! & Opero
místo: 

online

lektor: 
Martin Kalenda a Vít Špaňhel
kapacita: 
20
vstupné: 
zdarma
Chci se zúčastnit
Schopnost inovovat a dynamicky proměňovat produkty i vnitrofiremní procesy je základem úspěchu v kterékoliv době. O to více ve chvílích, kdy se svět prudce proměňuje.

❗️Workshop vznikl pro mentoringový program DoToho!, jenž pomáhá malým a středním
podnikům posunout podnikání na novou úroveň. Přihlášení a více informací na
https://www.dotoho.pro

Během tohoto inspirujícího workshopu se s Vámi podělíme o to, jaké know-how využíváme při rozvoji našich klientů a co vše je pro úspěch v inovacích možné udělat.

Hlavní body programu:

  • Jak posilovat schopnost profesionálního týmového napojení a improvizace – Situační uvědomění, Sebeuvědomění a intuitivní sladění týmu.
  • Jaké jsou individuální zdroje tvořivosti a jak je naplno využít i díky vědomosti o fungování mozku.
  • Jak kreativně řešit problémy v práci nebo na projektech tak, aby bylo řešení realizovatelné
  • v praxi.
  • Profesionalita není „křeč“ – jak vytvářet inovativní firemní kulturu a jak efektivně pracovat s chybou.
  • Inovace hory přenáší. Bez lásky to však nepůjde.

Programem Vás budou provázet: MUDr. Martin Kalenda, MBA a Vít Špaňhel, M.A.
MUDr. Martin Kalenda, MBA. Vystudoval medicínu i strategický marketing, je nejenom lékař v týmu Canadian Medical a v Ústřední vojenské nemocnici, ale především zakladatelem a jednatelem Image Lab. Společnosti, která se tématu Customer Experince věnuje v řadě projektů více, než 25 let. Mezi její klienty patří např. Porsche ČR, ŠKODA Auto, ČSOB, STOCK, Slovnaft/MOL, ESET, Ensana hotels a celá řada dalších společností. Je autorem konceptu „Prodej nové generace“, který se stal základem prodejních strategií v řadě společností.
Vít Špaňhel, M.A. Vystudoval PR a masová média na LaSallaské univerzitě ve Philadelphii.
Vít se nyní v Image Labu zaměřuje zejména na tréninky komunikačních a prezentačních dovedností, tréninky sebeřízení, tréninky interních trenérů, vyjednávání a prodeje. Další jeho oblíbenou disciplínou je využití improvizace a storytellingu v bussinessovém prostředí.

 

normal
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Radce na 777 544 344
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
randomness
bird-powdery