New and Improved
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

New and Improved

Krátký exkurz do historie americké reklamy a co si z ní odnést pro dnešek
05/02/2019   18:30
pořádá: 
Opero za podpory Tuesday business network
kapacita: 
100 osob
vstupné: 
300 Kč, pro členy Opera zdarma
Reklamu jako takovou nevymyslel pan Vajíčko a kapitalismus nezačal v listopadu 1989. My víme, že tohle víte, ale přesto si myslíme že není na škodu vypravit se někdy do starších vrstev kulturního podloží naší spotřební společnosti a podívat se, na čem dnes stojíme.

Připravili jsme pro Vás tematický večer s americkou reklamou padesátých, šedesátých a sedmdesátých let. Nepůjde však o prostou sentimentální připomínku zašlých časů. Kategoriím cigaret a tabákových výrobků, pracích prostředků a kosmetiky se budeme věnovat hlouběji a zkusíme nakreslit vývojové křivky jejich komunikace a vnímání od padesátých let až po dnešek.

Součástí večera bude samozřejmě promítání předmětných reklam (bude jich hodně!) a diskuse s publikem i panelisty. Mezi nimi nebudou chybět marketéři Tomáš Hrivnak, Josef Havelka, ale také zástupci kreativního marketingového řemesla, antropolog, spisovatel či filmař.

Událost se koná v partnerství s Tuesday business network.

Těšíme se na Vás!

×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
×

Zavolejte Báře na 776 730 035
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)