online, Zoom
Zaregistrujte se na webinář, který se bude zabývat definicí marketingových nákladů a jejich uplatňování z pohledu zákona o daních z příjmů, daně z přidané hodnoty a jejich vazbou na účetnictví.
Webinářem Vás provedou Jan Kotala a Petr Kolář z EKP Advisory.
Petr Kolář vystudoval Manažersko-ekonomický obor na Mendelově univerzitě v Brně. Po skončení studií sbíral zkušenosti v přední poradenské společnosti, kde se rozvíjel zejména v oblasti daně z příjmů právnických osob. Nyní je členem sekce daně z přidané hodnoty, daně z příjmů právnických osob a majetkových daní Komory daňových poradců v ČR.
Jan Kotala patří mezi zakládající partnery společnosti EKP Advisory. Jan je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializuje se zejména na daňové spory a daň z přidané hodnoty. Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR. Jan Kotala také patří mezi zakladatele konference Tax Forum, které se pravidelně účastní odborníci z Generálního finančního ředitelství a finančních úřadů.
Workshop je určen pro majitele a zaměstnance malých a středních podniků. Účast je zdarma díky podpoře lektorů a partnerů projektu, kterými jsou Mastercard Strive™ Česko, Česká spořitelna, Google, Pražský inovační institut, PRE, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Finmag.
Workshop vznikl pro mentoringový program DoToho!, jenž pomáhá malým a středním podnikům posunout podnikání na novou úroveň. Více informací na https://www.dotoho.pro