Opero, Salvátorská 8, Praha 1
Veronika vás provede tvorbou obsahu na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, Twitteru i Tiktoku.
Poví vám, proč plakáty nepatří na žádnou sociální síť a jak efektivně tvořit obsah, který se dá použít pro více platforem.
Přednášku zakončíme informacemi o práci s komunitou, jak jednoduše tvořit vlastní grafiku a v jakých situacích je promování obsahu zásadní.
Veronika Březinová se v online marketingu pohybuje už přes 10 let, ve světě sociálních sítí „pouze“ osm. V současnosti pracuje jako Head of Social v agentuře AMI Digital a má kromě týmu SOME specialistů na starost komunikaci několika velkých brandů jako je Staropramen nebo COOL. Agentura AMI Digital každoročně vydává největší průzkum chování Čechů na sociálních sítích, který se jmenuje AMI Digital Index. Letos už půjde o osmý ročník.
--
Workshop je určen pro majitele a zaměstnance malých a středních podniků. Účast je zdarma díky podpoře lektorů a partnerů projektu, kterými jsou Mastercard Strive™ Česko, Česká spořitelna, Google, Pražský inovační institut, PRE, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Finmag.
Workshop vznikl pro mentoringový program DoToho!, jenž pomáhá malým a středním podnikům posunout podnikání na novou úroveň. Více informací na https://www.dotoho.pro