Rebranding je takové zaklínadlo na skomírající značku. Za jeho kouzlem ale stojí pevně daná pravidla, která je nutné dodržet, pokud chcete se znovuzrozením značky uspět. A naši řečníci ta pravidla znají. Na posledním dílu MARKETING MONDAY v roce 2019 se podíváme na rebranding tak, abyste třeba už v příštím roce mohli sklízet jeho plody. Řekneme si, čím u změny designu a inovací začít, na co se zaměřit a přidáme taky pár case studies.
A na co se můžete těšit?
Grafický designér Lumír Kajnar představí kreativní stránku rebrandingu. Vysvětlí vám, jak důležitá je správná terminologie při zadávání zakázky, a ukáže, kam její nepochopení může vést.
Konkrétní příklady rebrandingu představí Vladimír Šmíro z agentury intoit a Jakub Michalovský z Acomware. Vladimír ukáže proměnu brandu Ženského fotbalu, Jakub se podělí o zkušenosti s rebrandingem papírnictví Pavlík, který získal i několik ocenění.
Právní aspekty vysvětlí na konkrétních příkladech advokátka Petra Stupková. Například co dělat, když konkurence má registrované ochranné známky s logem nápadně podobným vašemu nebo jak si poradit s vykutálenými spekulanty.
Těšíme se na Vás!