Marketing Monday: rebranding
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Marketing Monday

Rebranding
04/11/2019   
pořádá: 
Tuesday business network
kapacita: 
100 osob
vstupné: 
850 Kč, členové Tuesday a Opera zdarma
Přemýšlíte o změně vizuální identity vaší značky nebo chcete být dobře připraveni, až ten správný čas nastane? Právě vám je určený program dalšího setkání Marketing Monday zaměřeného na rebranding.

Rebranding je takové zaklínadlo na skomírající značku. Za jeho kouzlem ale stojí pevně daná pravidla, která je nutné dodržet, pokud chcete se znovuzrozením značky uspět. A naši řečníci ta pravidla znají. Na posledním dílu MARKETING MONDAY v roce 2019 se podíváme na rebranding tak, abyste třeba už v příštím roce mohli sklízet jeho plody. Řekneme si, čím u změny designu a inovací začít, na co se zaměřit a přidáme taky pár case studies.

A na co se můžete těšit?

Grafický designér Lumír Kajnar představí kreativní stránku rebrandingu. Vysvětlí vám, jak důležitá je správná terminologie při zadávání zakázky, a ukáže, kam její nepochopení může vést.

Konkrétní příklady rebrandingu představí Vladimír Šmíro z agentury intoit a Jakub Michalovský z Acomware. Vladimír ukáže proměnu brandu Ženského fotbalu, Jakub se podělí o zkušenosti s rebrandingem papírnictví Pavlík, který získal i několik ocenění.

Právní aspekty vysvětlí na konkrétních příkladech advokátka Petra Stupková. Například co dělat, když konkurence má registrované ochranné známky s logem nápadně podobným vašemu nebo jak si poradit s vykutálenými spekulanty.

Těšíme se na Vás!

 

×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
×

Zavolejte Báře na 776 730 035
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)