Hned v prvním díle pravidelných večerů Marketing Monday se zaměříme na efektivní marketingové kanály, a to hned z několika úhlů pohledu. Prozkoumáme je očima specialistky digitálního marketingu, kreativního stratéga, matadora marketingu a specialisty na brand a obsah.
Přednášet budou:
Anna Kocheruga je Marketing & Communications Manager ve společnosti SEMrush, kde se zabývá online visibility managementem a platformou SaaS. Ve své přednášce se zaměří na nejúčinnější marketingové kanály pro zlepšení vašeho podnikání v roce 2019. Přiletí až z dalekého Petrohradu, proto přednáška bude v angličtině.
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu. Těžko byste v českých vodách hledali zkušenějšího markeťáka.
Jan Marcinek se rozhodl přejít ze světa filmu do světa reklamy, kde sbíral zkušenosti v agenturách Ogilvy, Symbio, Havas, Zaraguza či Y&R. Hovořit bude o úspěšných kampaních a o tom, co se z doby viktoriánské dá aplikovat v současnosti. Jsme opravdu zvědaví!
Martin Vymětal má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy Boomerang Communication. Ukáže vám, že efektivní obsahový marketing je především relevantní marketing. A efektivita podle něj začíná ještě před samotnou tvorbou obsahu.
Těšíme se na Vás!