Opero
O tom, jak na influencer marketing na YouTube, Vám poví Andrea Hurychová, spoluzakladatelka společnosti WeDigital.
Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s influencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.
Zuzana Bergrová, ředitelka firmy Go.Direct, se zaměří na balanc mezi videi v televizi a digitálu.
Najít efektivní strategii, která propojuje televizní a online video reklamu, to je vyšší dívčí. Kdy má cenu budovat brand v digitálu a jak nad synergií s TV uvažovat? Jakou roli hraje cena, jak má vypadat spot pro vás a Vaši mámu, a jak to celé změřit? Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak s oběma nástroji pracovat tak, aby to dávalo smysl.
David Daneš spolu s Dorotou Kajfoszovou, která vede nákup a plánování medií v O2, se zaměří na vlastní zaměstnance před kamerou vna příkladu videa O2 Guru.
Zajímá vás, jak nastartovat vlastní inhouse videoprodukci contentu pro sociální sítě a webové stránky? Ukážeme vám, co nám po více než roce fungování přináší projekt O2 Guru videí. Jak probíhá kreativní proces a jak z kolegů udělat influencery. V části věnované výsledkům se podíváme na srovnání metrik contentového videa ve srovnání s běžnou marketingovou kreativou jak z pohledu doby sledování, tak vlivu na značku i prodeje.
Jak na influencery a jejich sílu v oblasti marketingu na YouTube detailně rozebere Andrea Hurychová.
Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s inlfuencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.
Na závěr promluví Petr Mára, který obsah své prezentace ještě tají.
Pro členy Opera je akce zdarma, registrace probíhá na recepci. Těšíme se na Vás!