Marketing Monday - Videa jako nástroj pro budování značky
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Marketing Monday

Videa jako nástroj pro budování značky
17/09/2018   18:00
pořádá: 
Tuesday.cz ve spolupráci s Opero
místo: 

Opero

kapacita: 
100
vstupné: 
578 Kč
Přemýšlíte, že byste pro svou firmu nechali vytvořit produktová videa? Nebo je snad pro klienty sami vytváříte? A co takový video obsah na klíč? Tušíte, jak zapojit video do firemní komunikace tak, aby se z něj stal třeba i virál? Jak vám v budování značky pomohou nové technologie? To všechno uslyšíte na dalším MARKETING MONDAY a kdo ví, třeba tentokrát přiletí i drony.

O tom, jak na influencer marketing na YouTube, Vám poví Andrea Hurychová, spoluzakladatelka společnosti WeDigital.

Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s influencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.

Zuzana Bergrová, ředitelka firmy Go.Direct, se zaměří na balanc mezi videi v televizi a digitálu.

Najít efektivní strategii, která propojuje televizní a online video reklamu, to je vyšší dívčí. Kdy má cenu budovat brand v digitálu a jak nad synergií s TV uvažovat? Jakou roli hraje cena, jak má vypadat spot pro vás a Vaši mámu, a jak to celé změřit? Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak s oběma nástroji pracovat tak, aby to dávalo smysl.

David Daneš spolu s Dorotou Kajfoszovou, která vede nákup a plánování medií v O2, se zaměří na vlastní zaměstnance před kamerou vna příkladu videa O2 Guru.

Zajímá vás, jak nastartovat vlastní inhouse videoprodukci contentu pro sociální sítě a webové stránky? Ukážeme vám, co nám po více než roce fungování přináší projekt O2 Guru videí. Jak probíhá kreativní proces a jak z kolegů udělat influencery. V části věnované výsledkům se podíváme na srovnání metrik contentového videa ve srovnání s běžnou marketingovou kreativou jak z pohledu doby sledování, tak vlivu na značku i prodeje.

Jak na influencery a jejich sílu v oblasti marketingu na YouTube detailně rozebere Andrea Hurychová.

Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s inlfuencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.

Na závěr promluví Petr Mára, který obsah své prezentace ještě tají. 

Pro členy Opera je akce zdarma, registrace probíhá na recepci. Těšíme se na Vás!

normal
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Radce na 777 544 344
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
bird-powdery