Opero, Salvátorská 8, Praha 1
Udržitelný byznys budoucnosti je ten, který umí obstát ve světě dezinformací. Na workshopu si účastníci vyzkouší bránit vlastní značku proti dezinformacím, připravit firmu na možné reputační hrozby do budoucna a poznají vyzkoušené komunikační taktiky ke zmírnění reputačních hrozeb. Na setkání probereme téma dezinformací ze tří úhlů pohledů: krizová komunikace, brand safety a udržitelnost.
Program workshopu:
Workshop je určen zejména pro majitele, komunikační ředitele, CSR, PR a marketingové manažery.
Workshopem vás provede Jindřich Oukropec. Jindřich působí v marketingu 10 let, učí na akademické půdě a zkoumá dezinformace. Momentálně se podílí na budování značky a koordinaci komunikace organizace Česko.Digital, jedné z největších civil-tech organizací v Evropě. Zároveň se v rámci svého doktorského studia na Univerzitě Karlově věnuje výzkumu málo prozkoumané oblasti komerčních dezinformací, jejích hrozeb a strategií ke zmírnění jejich dopadu. Na téma komerčních dezinformací také přednáší v rámci Brand Safety Academy. Jindřicha v mnohém inspiruje francouzský trh, který k problematice značek a dezinformací přistupuje systémově. Je také součástí mezinárodního projektu House Of Ethics.
Workshop je určen pro majitele a zaměstnance malých a středních podniků a členy business hubu Opero.
DoToho! je pro všechny podnikatele, manažery a experty, kteří se chtějí rozvíjet, sdílet své zkušenosti a posouvat se vpřed. Za 2,5 roku naší existence jsme pomohli již více než 1 000 malým a středním podnikům z celé ČR.
Podporují nás: Mastercard Strive™ Česko, Česká spořitelna, Pražská energetika, a.s., Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Pražský inovační institut a Finmag