Jak bránit svoji značku | opero.cz
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Jak bránit svoji značku

a udržet si svůj byznys
19/10/2023   16:00 - 17:30
pořádá: 
DoToho! & Opero
místo: 

Opero, Salvátorská 8, Praha 1

lektor: 
Jindřich Oukropec
kapacita: 
25 lidí
vstupné: 
Zdarma pro členy business hubu Opero. V případě zájmu o účast kontaktujte Radku (radka.kachramanova@opero.cz). Pokud nejste členem, přihlaste se přes tlačítko níže.
Udržitelný byznys budoucnosti je ten, který umí obstát ve světě dezinformací.

Udržitelný byznys budoucnosti je ten, který umí obstát ve světě dezinformací. Na workshopu si účastníci vyzkouší bránit vlastní značku proti dezinformacím, připravit firmu na možné reputační hrozby do budoucna a poznají vyzkoušené komunikační taktiky ke zmírnění reputačních hrozeb. Na setkání probereme téma dezinformací ze tří úhlů pohledů: krizová komunikace, brand safety a udržitelnost

Program workshopu:

  • Vliv dezinformací na důvěru lidí v byznys a společnost
  • Dezinformační kauzy z prostředí českého byznysu (2020-2023)
  • Výsledky výzkumů a z nich plynoucí doporučení pro komunikaci
  • Funkční taktiky ke zmírňování reputačních hrozeb
  • Teoretická managerial implications + právní úskalí
  • Diskuse & Úkol

Workshop je určen zejména pro majitele, komunikační ředitele, CSR, PR a marketingové manažery.

Workshopem vás provede Jindřich Oukropec. Jindřich působí v marketingu 10 let, učí na akademické půdě a zkoumá dezinformace. Momentálně se podílí na budování značky a koordinaci komunikace organizace Česko.Digital, jedné z největších civil-tech organizací v Evropě. Zároveň se v rámci svého doktorského studia na Univerzitě Karlově věnuje výzkumu málo prozkoumané oblasti komerčních dezinformací, jejích hrozeb a strategií ke zmírnění jejich dopadu. Na téma komerčních dezinformací také přednáší v rámci Brand Safety Academy. Jindřicha v mnohém inspiruje francouzský trh, který k problematice značek a dezinformací přistupuje systémově. Je také součástí mezinárodního projektu House Of Ethics.


Workshop je určen pro majitele a zaměstnance malých a středních podniků a členy business hubu Opero.

DoToho! je pro všechny podnikatele, manažery a experty, kteří se chtějí rozvíjet, sdílet své zkušenosti a posouvat se vpřed. Za 2,5 roku naší existence jsme pomohli již více než 1 000 malým a středním podnikům z celé ČR.

Podporují nás: Mastercard Strive™ Česko, Česká spořitelna, Pražská energetika, a.s., Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Pražský inovační institut a Finmag

normal
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Radce na 777 544 344
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
randomness
bird-powdery