Opero / Online
KDO JSOU NAŠE ŘEČNICE
Hana Kučerová, CEO Opero
Hanka je součástí Opera od samého začátku, tedy od poloviny roku 2016. Tenkrát krásné prostory Štencova domu viděla poprvé a vše bylo ještě v rané fázi rekonstrukce. Prošla si téměř vším – od vytvoření procesů, sestavení týmu přes event management či rozšíření prostor Opera a nyní je necelé 2 roky v řídící pozici. Vystudovala obor Economics & management na ČZU, strávila rok života v Andalusii a každý rok se jí povede na měsíc vycestovat a poznávat krásy okolních kontinentů.
Renata Langmanová, Influencerka a spolumajitelka Cool Sisterz
Renata je česká modelka působící převážně v zahraničí, vítězka České Miss 2006, ambasadorka projektu Teribear (Teribear By Renata) Nadace Terezy Maxové dětem. Od roku 2017 je úspěšnou influencerkou a spolumajitelkou komunikační agentury Cool Sisterz,
Veronika Němcová, Head of Public Affairs, Communications and Sustainability, The Coca-Cola Company
Veronika do společnosti Coca-Cola nastoupila na jaře 2020 s cílem zvýšit povědomí o aktivitách společnosti a zaměřit se na posílení oblasti udržitelnosti a CSR, které patří mezí klíčové priority společnosti The Coca Cola Company celosvětově. Přechozí 4 roky působila v ING Bank ČR, kde řídila oddělení komunikace a CSR. Absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze působila v rámci své profesní dráhy kromě bankovnictví také v oboru telekomunikací, médií a CSR. Měla mimo jiné na starost marketingové vedení produktů značky National Geographic v České a Slovenské republice. Veronika je vdaná, má dvě děti. Mezi její koníčky vedle rodiny patří hory, příroda a cestování.
Kateřina Šamanová, Managing Partner at Bedfort Management Consultants
Kateřina je původním povoláním právník, ale celou svoji pracovní kariéru strávila v oblasti Human Resources.
První část své kariéry pracovala na manažerských pozicích v oblasti HR. Druhou část své kariéry pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace HR a Řízení změny, interní komunikace, firemní kultura a organizační design. Během této doby získala hluboké zkušenosti s velkými restrukturalizačními projekty v České republice i v zahraničí. Posledních 10 let se věnuje především Talent Managementu – kariérové poradenství, koučink (individuální/týmový), mentoring. Klientům pomáhá se na svoji dosavadní kariéru podívat z různých úhlů tak, aby co nejlépe využili svoje dovednosti a znalosti.
Eliška Šonská Steklíková, Chief People Care Officer, Good Call
Eliška vystudovala obory andragogika a personální řízení a psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Tato zaměření se v jejím profesním životě i nadále prolínají a doplňují – v současnosti v rámci pozice Chief People Care Officer ve společnosti GoodCall, kde působí od jejího založení (tedy šestým rokem). Je neúnavnou propagátorkou celoživotního vzdělávání a rozvoje, nadšenou recruiterkou a starostlivou kolegyní. Své pracovní těžiště má v businessovém prostředí, nicméně stále udržuje čilý kontakt také s akademickou půdou a neziskovým sektorem. V soukromí již přes deset let pořádá menší networkingové akce pro ženy u příležitosti výměny oblečení. Ráda se obklopuje inspirativními, zručnými a zkušenými lidmi a šíří jejich myšlenky dál. Je vdaná a pečuje o roční dceru. Když může, ráda tančí, cestuje, divadelně improvizuje a šije.
Veronika Tamchynová, ředitelka komunikace Four Seasons Hotel Prague
Od listopadu 2019 působí na pozici ředitelky komunikace Four Seasons Hotel Prague a nyní i jako mentor PR týmu Four Seasons Hotel Gresham Palace v Budapešti. Pro společnost DHL Supply Chain v Londýně vytvářela globální i regionální komunikační strategie projektu OnerR12. Veronika působila mimo jiné jako Head of Global Communications v DHL IT Services, kde byla zodpovědná za interní a změnovou komunikaci v Evropě, Americe a Asii. Své pracovní zkušenosti sbírala i ve společnostech IBM, NBC Universal a Walt Disney Company. Má magisterský titul z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a absolvovala mezinárodní program managementu luxusního zboží na MIT Sloan School of Management v Cambridge, USA.