Stane se home office novým normálem? Do jaké míry budou firmy flexibilní? Jakým směrem se bude ubírat podoba kanceláří a jak si poradit s rozvojem lidí a udržením firemní kultury?
Současná pandemie odezní, ale některá poučení zůstanou. Jedním z nich bude to, jakým způsobem se díváme na kancelářskou práci. Většina firem už otestovala práci v distribuovaných týmech. Je však home office dlouhodobě udržitelným řešením? Osobní kontakt je nezbytný pro týmovou kreativitu, učení od kolegů, vznik nových nápadů díky spontánním interakcím, a pro zachování firemní kultury.
Na toto téma se podíváme hned z několika úhlů pohledu – pozvání do panelové diskuze, moderované Pavlem Přikrylem z Opera, přijali:
Scott Marlowe – HR ředitel, České spořitelna
Michaela Koštířová (Palatá) – Šéfka interní komunikace a CSR, Avast
Filip Muška – Workplace Strategies Lead & Change management, CBRE
Petr Skondrojanis – HR Pro, Company culture mentor, Cocuma
Prosím registrujte se do 25. ledna. V úterý 26.1. dopoledne Vám zašleme link, ze kterého bude možné se do debaty zapojit.