Opero
Většina podniků si začíná uvědomovat i dlouhodobé konsekvence tohoto vývoje. Začíná být zřejmé, že typický modus operandi většiny firem v sektoru služeb bude i po skončení pandemie hybridní, s týmy a pracovníky alespoň částečně mimo centrální kanceláře. Management společností se proto musí přizpůsobit novým podmínkám, zavést nové nástroje a procesy, často od základu změnit přístup k řízení a motivaci pracovních týmu a k budování firemní kultury.
Panelová diskuse má za úkol představit zkušenosti a vizi budoucnosti organizace kancelářské práce a upozornit na klíčové aspekty budoucího úspěchu při řízení „hybridních” firem. Jak efektivně řídit hybridní týmy? Jak podporovat motivaci a rozvoj zaměstnanců? Jak efektivně budovat firemní kulturu a retenci zaměstnanců?
Událost je určena především pro HR ředitele/manažery a majitele a ředitele firem.
Hosté:
Martina Schiestlová, HR ředitelka Deloitte
Tomáš Bělohoubek, provozní ředitel a jednatel E.ON Česká republika
Tomáš Ervín Dombrovský, vedoucí oddělení analýz LMC Group (jobs.cz, práce.cz, seduo.cz)
Daniel Franc, management consultant, dříve Global Program Lead Google
Moderuje Pavel Přikryl, Opero