Attention economy | opero.cz
Zůstaňte s námi v kontaktu

Zadáním e-mailu získáte pozvánky na naše akce i novinky. Newsletter zpravidla dostanete 2x do měsíce. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* Označuje požadované

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Attention economy

aneb jak udržet pozornost zákazníků
29/03/2023   16:00 - 17:30
pořádá: 
DoToho! & Opero & KONTRA
místo: 

Opero, Salvátorská 8, Praha 1

lektor: 
Adam Ondráček
kapacita: 
20
vstupné: 
zdarma
Ukážeme si, jak získat pozornost díky používání umělé inteligence jako ChatGPT.

Jednoduše. Nesmíte přestat žvanit, taková je bohužel doba. Ale ne každá značka má kapacity a prostředky na to být nonstop vidět a tvořit obsah. Na workshopu si vysvětlíme principy dlouhodobého globálního trendu Attention economy i s konkrétními projevy v české a globální společnosti.

Podíváme se na to, jak se musí adaptovat B2C a B2B značky na trend, kdy musíte neustále vysílat, aby na vás zákazníci nezapomněli. Ukážeme si metody a techniky, jak tvořit, kurátorovat a vysílat obsah bez toho, že by nám to vyšťavilo celé marketingové oddělení. Podíváme se na to, kde nacházet partnery pro komunikaci a marketing.

Workshopem vás provede člen Opera, marketingový stratég a zakladatel studia KONTRA Adam Ondráček. Adam má za sebou desetiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních pět les se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií.

normal
×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
×

Zavolejte Radce na 777 544 344
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
randomness
bird-powdery