Pokud vám přijde, že právě teď je vhodná doba na to, založit si nový e-shop, protože je na trhu díra, kterou právě váš nápad vyplní, tak vás v rámci programu DoToho! svými zkušenostmi rádi podpoříme, nebo vyvedeme z omylu. :)
Představíme vám 10 zlomových faktorů, na které byste si měli dát pozor při zakládání eshopu.
Ukážeme i pár fuckupů, které nás na cestě za úspěšným e-shopem potkaly.
Nezvykle otevřeným workshopem Vás provede Honza Coufal, mentor platformy DoToho! a zakladatel komunikační agentury CZECH PROMOTION. Dlouhodobým cílem této české nezávislé agentury je pomáhat klientům, aby byli úspěšnější, dokázali více prodávat, oslovovat více zákazníků a jejich značka byla známější. Mezi jeho první počiny patřila reklama s Alzákem, která nastartovala miliardový růst Alzy. Obrat samotné skupiny CZECH PROMOTION nyní přesahuje 400 milionů korun, a patří tak k největším na poli marketingu. Před několika lety založil Honza také bikero, které se během několika málo let stalo nejznámějším prodejcem kol na českém trhu. Workshop povede spolu s Martinem Kudrnou, CEO společnosti bikero.cz a vášnivým nadšencem do všeho, co jde koupit rychle a online.
V návaznosti na epidemiologická opatření bychom vás rádi požádali, abyste v případě návštěvy této akce dbali pravidel byznys klubu Opero a při vstupu měli připravený jeden z těchto dokumentů:
potvrzení o očkování (minimálně 22 dní od první dávky)
potvrzení o prodělání onemocnění COVID-19 (maximálně 180 dní od potvrzení nákazy)
Dále pro účastníky platí:
po prostorách Opera je třeba se pohybovat s respirátorem FFP2 po celou dobu konání akce