Značky v post-faktuálním světě | opero.cz
Kontaktujte nás

Tato akce už bohužel proběhla

This event has already occurred

Značky v post-faktuálním světě

14/12/2016   18:00 – 20:30

Tomáš Hrivnák, poradce v oblasti řízení značek, a jeho společnost Hrivnák pořádají velmi zajímavou diskuzi pro všechny marketéry a filozofy.  Zúčastní se jí spisovatel David Zábranský, doyen české reklamy Josef Havelka, marketingový ředitel TON Jan Juze, designér Lumír Kajnar, terapeut Tomas Rektor a další hosté, kteří budou spolu s těmi z vás, kdo se včas registrují, diskutovat o autenticitě značek, textualitě, plastelínovém designu, ohýbání dřeva i reality a dalších aktuálních problémech dneška. Kapacita je omezená, vyhovíme první dvacítce.

×

Potvrzuji svoji účast

Rezervuji, platím na místě.

(If you're a human, don't change the following field)
×

Zavolejte Báře na 776 730 035
nebo vyplňte své údaje a my se Vám ozveme

(If you're a human, don't change the following field)